Toimitus -ja maksuehdot

   

Toimitus ja maksuehdot

Verkkokaupan tuotteita myy Listasepät Oy (Y-tunnus 3178201-7). Listasepat-verkkokauppa on toiminut vuodesta 2022. Meiltä saat tilattua kaikki rakentamiseen liittyvät peltiosat mittojen mukaan juuri sinun tarpeeseesi vastaavasti. Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Tuote- ja hintatiedot

  • Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät tuotesivulla. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.
  • Hinnat eivät sisällä rahtikuluja ellei muuta ole ilmoitettu. Rahtikulut ilmoitetaan tilauksen tekemisen yhteydessä tilauksesi koon, painon ja etäisyyden mukaan laskettuna.
  • Maksu suoritetaan euroissa.


Toimitusaika

  • Toimitamme tilaukset pääsääntöisesti 3-7 työpäivän kuluessa tilauksesta.
  • Tilaustuotteiden toimitusaika on 14 työpäivää.
  • Näet tuotekohtaiset toimitusajat tuotetiedoista.


Toimitustavat

  • Toimitamme tuotteet verkkokaupan kautta kaikkialle Suomeen.
  • Voit myös noutaa verkkokaupassa tehdyn tilauksen Ylivieskan noutopisteestä.


Kun valitset toimituksen, saat saapumisilmoituksen tai jakeluun liittyvän yhteydenoton tekstiviestinä tai sähköpostitse. Tarkista huolellisesti antamasi lähetystiedot (puhelinnumero, koti- ja sähköpostiosoite). Vastaanottajan täytyy olla paikalla, kun lähetys toimitetaan tai antaa lupa lähetyksen toimittamiseen ilman vastaanottajaa. Tarkista lähetys aina vastaanottaessa.

Toimituskulut

  • Nouto Ylivieskan noutopisteestä on aina ilmainen. Noutotilaukset voi hakea noutopihalta ma-pe klo 8 – 16, asiakaspalvelu on avoinna 8-16.
  • Pienpaketit alkaen 10,00 € (max. 30 kg). Rahti laskutetaan toteutuman mukaan. Rahdin hintaan vaikuttaa lavan koko ja kuljetuksen etäisyys. Lavakohtainen enimmäisrahti on 120€. Listasepät Oy pidättää oikeuden tarkastaa rahdin hinnan tapauskohtaisesti.
  • Palautukset

  • Asiakkaan mittojen mukaan tehdyillä tuotteilla ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Reklamaatiot

Kuljetuksessa rikkoutunut lähetys
Tarkista lähetyksen kunto aina vastaanottaessa. Mikäli tavara on vaurioitunut kuljetuksen aikana, pyydä kuljettajaa tekemään kirjallinen merkintä vahingosta. Tee asiasta vahinkoilmoitus heti asiakaspalveluumme, sillä kirjallinen reklamaatio rahdinkuljettajalle tulee tehdä 7 vuorokauden kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Emme korvaa kuljetusvauriota, mikäli lähetytä vastaanottaessa lähetyksen kuntoa ei tarkisteta tai vastaanottaja antaa luvan lähetyksen toimittamiseen ilman vastaanottoa.

Lähetä vapaamuotoinen vahinkoilmoitus sähköpostiimme info[a]listasepat.fi. Vahinkoilmoituksessa tulee olla seuraavat tiedot: vastaanoton päivämäärä, kuvaus vauriosta, vaurioituneen tuotteen nimi, väri ja määrä, selkeä kuva vaurioituneesta tuotteesta ja mahdollinen kuljettajan kommentti.

Virhe tuotteessa
Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 30 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme numeroon 045 800 3210 tai jätä sähköpostia info[a]listasepat.fi.

Ylivoimainen este
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Listasepät Oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Lisätietoja maksamisesta
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com